OFICINES D’ATENCIÓ CIUTADANA

 

OFICINES D'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC)

El Servei d’atenció ciutadana ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania formada per un equip de treball polivalent i format específicament en l’atenció al públic. Té la finalitat de facilitar les peticions d’informació, tràmits i gestions municipals.

CARTA DE SERVEIS

Es mostren a continuació les dades bàsiques de les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC), i els enllaços corresponents a través dels quals podran accedir a la relació de tràmits que es poden realitzar a cadascuna de les oficines.

010 - Informació i tràmits per telèfon
Oficina d'atenció ciutadana de Plaça Didó - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 2 - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 3 - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 4 - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 5 - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 6 - OAC
Oficina d'atenció ciutadana del Districte 7 - OAC

 

 

 

B. OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA DE L'ÀREA DE TERRITORI I SOSTENIBILITAT

 

Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat oferim tota la informació disponible relacionada amb les competències dels Serveis d’Urbanisme, Projectes i obres (Obra pública), Medi Ambient i Contractació d’Obres. L’Oficina té funcions de registre pel que es poden presentar sol•licituds i documents adreçats als Serveis de l’Àrea.

MÉS INFORMACIÓ   
CARTA DE SERVEIS

 

 

 

C. OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA DE L'ÀREA DE DRETS SOCIALS I SERVEIS A LES PERSONES

 

Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones es facilita l'accés de la ciutadania a la informació i la tramitació dels serveis que s'ofereixen des de l'Àrea i des d'altres serveis municipals.

MÉS INFORMACIÓ