DRET D’ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA

La Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern regula i garanteix l'accés a la informació pública. Totes les persones majors de 16 anys poden sol·licitar tenir accés a la informació i documentació que l'Ajuntament hagi produït o tingui en el seu poder, i que no es trobi publicada a les webs municipals

 

INFORMES SEGUIMENT DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA

Informes que recullen les sol·licituds d'accés a la informació pública rebudes per l'Ajuntament de Terrassa, amb dades sobre el seu procés de tramitació, de resolució i una relació anonimitzada de cadascuna de les sol·licitud.

2018
2017
2016
2015
Infografia resum
 Informe anual
Annex sol·licituds   
Infografia resum
 Informe anual

 

Infografia resum
 Informe anual

 

Infografia resum
 Informe anual

 

2019
     
     GENER
    FEBRER
   MARÇ
   ABRIL
   MAIG
   JUNY
 

 COMISSIÓ DE GARANTIA DEL DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA (GAIP)     

 

En aquest apartat podeu consultar el text íntegre de les resolucions i els acords de mediació adoptats per la Comissió de Garantia del Dret d'accés a la informació, que han posat fi a reclamacions per la denegació de l'accés a la informació de l'Ajuntament de Terrassa.

Resolució 209/2019, de 11 d'abril de 2019, de finalització de la reclamació 80/2019

Resolució 296/2017, de 1 de setembre de 2017, de finalització de la reclamació 351/2017

Resolució 49/2017, de 15 de gener de 2017, en relació a la reclamació 487/2016 (Registre 30092016 141850)

Resolució de 19 d'octubre de 2016, de finalització de la Reclamació 122/2016 amb acord de mediació

Data actualització:  maig de 2019

Actualització trimestral 

Font: Transparència